مروری بر بخشی از اخبار مهم خودرو، در هفته ای که گذشت
 

 «مجله ماشین» – اولین خودروی خبرساز این هفته، نسخه ی کانورتیبل یکی از محبوب ترین ساخته های "فولکس واگن"، یعنی مدل beetle است، که قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر، در اتو شو لس آنجلس، به طور رسمی رونمائی شود. ساخت، معرفی، و عرضه ی چنین مدلی، بسیار مورد تحسین و توجه علاقه مندان، خبرنگاران، و نویسندگان خودروئی قرار گرفته است. 

این خبر، توسط وب سایت "مجله ماشین" نیز منتشر شد، که جهت مطالعه ی شرح آن، می توانید روی لینک زیرکلیک نمائید:
 
 
دومین خودروی خبرساز این هفته، سوبارو wrx بود، که عکس هایش هنگام تست، توسط عکاس مجله ی autoweek شکار شد، و به سرعت روی دیگر وب سایت های مرتبط بارگذاری شد. از آنجائی که مسئولین کمپانی "سوبارو"، در مورد این خودروی دو درب تا کنون هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده اند، حدس و گمانه زنی ها درباره ی چگونه بودن این خودرو، آغاز شده، و با قوت ادامه دارد! 
سومین خودروی خبرساز این هفته، نسل هفتم فولکس واگن "گلف" بود، که بخاطر زیبائی و محبوبیت ذاتی، در کنار بهینه سازی های همه جانبه که باعث افزایش جذابیت بصری، و کیفیت رانندگی آن شده است، مورد توجه کارشناسان قرار گرفت، و تحسین آنها را بر انگیخت. نسل جدید "گلف"، از یک پیشرانه ی 1.4 لیتری، با 138 اسب بخار قدرت، و 250 نیوتن متر گشتاور، به عنوان تامین کننده ی قوای محرکه، بهره می گیرد.
و اما چهارمین خودروی خبرساز این هفته، فورد gt40 1969 بود، که با قیمت 11 میلیون دلار، در حراج سالیانه ی rm's monterey، به فروش رسید، تا پس از 43 سال، کانون توجهات قرار بگیرد.
شخصیت خبرساز این هفته، قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول وان، "مایکل شوماخر" بود، که با اعلام بازنشست کردن خود، پس از اتمام این سری از مسابقات، توجه علاقه مندان، خبرنگاران و نویسندگان دنیای خودرو را، به خود جلب کرد. گفتنی است، "شوماخر"، 6 سال پیش نیز اعلام بازنشستگی کرده بود، اما ظاهرا این بار قضیه جدی است، و وی از تصمیم خود منصرف نخواهد شد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، گرد هم آئی 3 دستگاه فورد موستانگ boss 302، شامل مدل های دهه ی 60، 70، و سال 2013، در muskegon-area car show، و خلق لحظات و تصاویر فراموش نشدنی پیش چشم بازدید کنندگان، آغاز شمارش معکوس برای بازگشائی نمایشگاه های اتومبیل "دیترویت" و "لس آنجلس"، ثبت زمان پورشه ی 918 اسپایدر در پیست "نوربرگرینگ" آلمان (7 دقیقه و 14 ثانیه)، و کاهش قیمت نسل جدید رنج روور "ایوک"، از دیگر خبرهای مهم خودروئی این هفته به شمار می روند.
برای مطالعه ی آخرین قسمت این خبر، می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید:
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1422
بازدید دیروز : 1521
بازدید هفته : 4043
بازدید ماه : 14400
بازدید کل : 477224
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2